ZÁŽITEK Z ELEKTRICKÉ JÍZDY
ZDOKONALENÝ JAPONSKÝM ŘEMESLEM
Zcela nová Mazda6e je určena pro řidiče, kteří oceňují vyspělé technologie ve spojení s japonskou estetikou. Tento zcela elektrický model v sobě spojuje řemeslné zpracování, funkčnost a výkon, což zaručuje intuitivní požitek z jízdy na jakékoli cestě.
DOJEZD až 552 km1 |
RYCHLÉ NABÍJENÍ až 235 km za 15 min2 |
AKUMULÁTOR 68,8/80 kWh |
V závislosti na svých jízdních zvyklostech můžete upřednostnit delší dojezd na jedno nabití. Proto zcela nová Mazda6e nabízí dvě možnosti pohonné jednotky: Standardní akumulátor s kapacitou 68,8 kWh zajišťuje dojezd 479 km¹, zatímco akumulátor s dlouhým dojezdem 80 kWh vám umožní ujet vzdálenost 552 km¹.
Již od 1 069 900 Kč
DESIGN
CHARAKTERISTICKÉ VNĚJŠÍ OSVĚTLENÍ
Zcela nová Mazda6e je vpředu i vzadu vybavena výrazným LED osvětlením. Při nabíjení začne svítící přední logo, charakteristické křídlo a lišta zadních světel pulzovat, aby ukázaly stav nabíjení.
BEZRÁMOVÉ DVEŘE SE ZAPUŠTĚNÝMI KLIKAMI
Zcela nová Mazda6e připomíná roadster a jejímu elegantnímu vzhledu přispívá to, že kolem oken nemá rámy dveří. Pro další zlepšení aerodynamiky zůstávají kliky dveří v jedné rovině s exteriérem a při odemknutí vozu se vysouvají směrem ven.
ELEKTRICKÝ ZADNÍ SPOILER
Zcela nová Mazda6e je vybavena elektricky výsuvným zadním spoilerem, který dodává vozu sportovní nádech a zároveň zvyšuje stabilitu na silnici. Spoiler se automaticky vysouvá při rychlosti 90 km/h, ovšem lze jej ovládat i manuálně.
PANORAMATICKÉ STŘEŠNÍ OKNO
Velké panoramatické střešní okno zaplavuje kabinu přirozeným světlem. Střešní okno je standardně vybaveno tónovaným sklem a tepelnou izolací a ve výbavě Takumi Plus je spojeno s elektrickou sluneční clonou.
PRAKTICKÝ ZAVAZADLOVÝ PROSTOR
Nová Mazda6 je díky své siluetě kupé překvapivě praktická a nabízí plnohodnotný zavazadlový prostor typu hatchback. Tento nabízí objem 466 litrů, a při sklopení zadních sedadel je možné jej zvětšit až na 1 074 litrů. Další zavazadlový prostor je k dispozici pod přední kapotou a ten nabízí dalších 72 litrů.
VYSOKÁ POVOLENÁ HMOTNOST PŘÍVĚSU
Zcela nová Mazda6e je díky své maximální povolené hmotnosti brzděného přívěsu až 1 500 kg připravena na dobrodružství. Díky stabilnímu rámu a přesnému ovládání zajišťuje plynulé a kontrolované tažení, ať už táhnete karavan nebo jiný těžký náklad.
TECHNOLOGIE
14,6 " DOTYKOVÁ OBRAZOVKA A OVLÁDÁNÍ POMOCÍ GEST A HLASU
Vychutnejte si digitálně propojenou jízdu s 14,6 palcovou dotykovou obrazovkou. Díky hlasovému ovládání vybraných funkcí v 9 evropských jazycích se můžete plně soustředit na řízení a zárove§ň využívat různé technologie, případně využít ovládání pomocí gest.
VELKÝ HEAD-UP DISPLEJ
Řiďte s větší lehkostí a soustředěností díky 50“ head-up despleji, který přidává údaje přímo na scenérii a snižuje tak nutnost odlepit oči od vozovky. Nabízí také „sněhový režim“, který zajišťuje čitelnost v zasněžených podmínkách.
1 Dojezd stanovený podle WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure). Skutečné hodnoty dojezdu se mohou lišit v závislosti na výbavě a jednotlivých faktorech. Skutečný dojezd dosažený v reálných podmínkách se liší v závislosti na stylu jízdy, rychlosti, používání prvků komfortní výbavy (např. vyhřívání sedadel, klimatizace), přídavných zařízení, venkovní teplotě, počtu cestujících / nákladu, topografii a procesu stárnutí a opotřebení akumulátoru.
2 Doba nabíjení 15 minut platí pro vůz vybavený 68,8kWh akumulátorem a vychází z teploty akumulátoru/okolí 25 °C (+/-2 °C), při použití 165kW stejnosměrné rychlonabíječky a počátečním stavu nabití 30 %. Skutečná doba nabíjení závisí na různých podmínkách během nabíjení, jako je například typ rychlonabíjecí stanice, stav akumulátoru, nabíjecí návyky a teplota akumulátoru a okolí. V chladných podmínkách ovlivňuje požadovanou dobu nabíjení teplota akumulátoru i okolí, což může v určitých situacích vést k výraznému prodloužení doby nabíjení.
3 Doba nabíjení 47 minut platí pro vůz vybavený 80kWh akumulátorem a vychází z teploty akumulátoru/okolí 25 °C (+/-2 °C), při použití 90kW stejnosměrné rychlonabíječky a počátečním stavu nabití 10 %. Skutečná doba nabíjení závisí na různých podmínkách během nabíjení, jako je například typ rychlonabíjecí stanice, stav akumulátoru, nabíjecí návyky a teplota akumulátoru a okolí. V chladných podmínkách ovlivňuje požadovanou dobu nabíjení teplota akumulátoru i okolí, což může v určitých situacích vést k výraznému prodloužení doby nabíjení.