Dacia přemýšlí s novým hybridním pětimístným SUV ve velkém! Moderní a elegantní design odvážně podtrhuje robustnost modelu Bigster, zatímco jeho prostorný a dobře vybavený interiér vám zajistí pohodlné každodenní cestování!
155 koní
plně hybridní pohonná jednotka
702 l
objem zavazadlového prostoru
10"
2 multimediální obrazovky
7
upevňovací body YouClip
Prostorný a vzdušný interiér
Prosklená panoramatická střecha
Exkluzivní modrý lak Indigo Blue a lesklá černá střecha
19“ disky kol z lehkých slitin, design Rasan černé typu diamond
XXL interiér
Bigster svou velikostí posouvá hranice svého segmentu! Největší prostor nad hlavou, nejprostornější místo pro nohy cestujících vzadu a až 702 l (667 dm3 VDA) velký zavazadlový prostor, do kterého se vejde vše, co potřebujete.
Automatická dvouzónová klimatizace
Vpředu si řidič a spolujezdec mohou individuálně nastavit ideální teplotu. V zadní části si můžete dopřát lepší komfort díky dvěma výdechům ventilace.
Zcela nový Hybrid 155
Objevte jedinečný požitek z jízdy s novou pohonnou jednotkou Hybrid 155! Tento motor s výkonem 155 koní a točivým momentem 170 Nm poskytuje výkon a flexibilitu pro každodenní jízdy. Optimalizované hybridní technologie umožňují snížit spotřebu paliva a emise CO₂ a spojit tak výkon s ohledem na životní prostředí.
Full hybrid – benzin a elektřina
Jezděte až 80 % času na 100% elektrický pohon
230V baterie s automatickým nabíjením
Úspora paliva až 40 % při jízdě ve městě
Pokročilé asistenční systémy řidiče
Bigster nabízí širokou škálu inteligentních technologií nejnovější generace, které nabízejí nový jízdní komfort a zajišťují bezpečnost vás i vašich pasažérů, ať už cestujete kamkoli. Bigster nabízí ve standardní výbavě: aktivní systém automatického nouzového brzdění, rozpoznávání dopravních značek s upozorněním na rychlost, systém upozornění před opuštěním jízdního pruhu, asistenta pro udržování v jízdním pruhu a další. Splňuje tak nejnovější evropské bezpečnostní normy.
Adaptivní tempomat
Automatické přepínání dálkových světel
Pokročilý aktivní asistent nouzového brzdění
Varování před opuštěním jízdního pruhu s automatickou korekcí jízdní dráhy
Modulární
Praktický a všestranný
Zavazadlový prostor o objemu až 702 l (667 dm3 VDA)
Největší objem zavazadlového prostoru ve své třídě
Zadní sedadla 40/20/40
Středová loketní opěrka se dvěma držáky na nápoje a dvěma držáky pro chytré telefony
Více než 38,8 l úložného prostoru
Úložná místa v prostoru pro cestující
Pohonné jednotky
Vyberte si pohonnou jednotku, která nejlépe vyhovuje vašim potřebám
Nejefektivnější ve městě
Pohonná jednotka Hybrid 155
Pohonná jednotka 155 k plně hybridní |
Až 40 % snížení spotřeby paliva |
Od 110 g/km emise CO2 |
Jezděte až 80 % času 100% na elektřinu |
Technologie
Bigster Hybrid 155 kombinuje čtyřválcový motor o výkonu 109 koní 1, elektromotor o výkonu 49 koní 1, baterii o kapacitě 1,4 kWh (280 V) a inovativní multimodovou automatickou převodovku bez spojky.
Provoz
Plně hybridní pohonná jednotka Bigster s výkonem 155 koní a maximálním točivým momentem 250 Nm2 nabízí dynamický rozjezd 100% na elektřinu a rychlou akceleraci. Baterie se dobíjí za jízdy rekuperací energie při brzdění a zpomalování, čímž se dosáhne až 80 % doby jízdy po městě plně na elektřinu.
Nejdynamičtější
Motor TCe140
Pohonná jednotka 140 k mild hybrid |
Až 10 % snížení spotřeby paliva |
Od 129 g/km emise CO2 |
Až 230 Nm točivý moment |
Technologie
TCe 140 hp kombinuje tříválcový přeplňovaný benzinový motor nové generace o objemu 1,2 l založený na Millerově cyklu (optimalizovaná účinnost a nižší ztráty při přečerpávání) s lehkým 48V hybridním systémem a šestistupňovou manuální převodovkou.
Jak to funguje
Hybridní systém podporuje spalovací motor při rozjezdu a akceleraci, čímž optimalizuje jízdní zážitek a snižuje průměrnou spotřebu paliva (5,71 l/100 km) a emise CO2 (129 g/km) přibližně o 10 % ve srovnání se spalovacím motorem se stejným výkonem.
Vyrazte do terénu
Motor TCe 130 4x4
motor 4x4 130 k mild hybrid |
Až 10 % snížení spotřeby paliva |
Od 135 g/km emise CO2 |
Až 230 Nm točivý moment |
Technologie
Bigster TCe 130 4x4 je vybaven pohonem všech kol a šestistupňovou manuální převodovkou a nabízí 5 jízdních režimů s systémem Terrain Control, které zvládne všechny typy komunikací. Tříválcovému motoru o objemu 1,2 l s turbodmychadlem asistuje lehký 48V hybridní systém.
Jak to funguje
Při rozjezdu a akceleraci snižuje hybridní systém spotřebu paliva a emise CO2 a zároveň přináší lepší požitek z jízdy. Rekuperační brzdění plynule dobíjí baterii o kapacitě 0,8 kWh a zajišťuje tak řidiči bezproblémový zážitek z jízdy.
Pro řidiče s vysokým ročním nájezdem
Pohonná jednotka Eco-G 140*
Pohonná jednotka 140 k mild hybrid |
Více než 1 400 km kumulativní dojezd |
Technologie
Pohonná jednotka ECO-G 140 dokáže spalovat benzin i zkapalněný ropný plyn (LPG), přičemž každé z paliv má vlastní nádrž. Bigster poprvé nabízí tříválcový motor o objemu 1,2 l s turbodmychadlem, který kombinuje dvoupalivový systém benzin/LPG a lehký 48V hybridní systém.
Jak to funguje
Díky přepínači dokonale integrovanému do přístrojové desky je přepínání z jednoho paliva na druhé rychlé a nepostřehnutelné. Hybridní systém pomáhá spalovacímu motoru při rozjezdu a akceleraci, čímž optimalizuje jízdní zážitek a efektivitu.
1 Uvedený výkon 155 koní, skutečný výkon 158 koní.
2 Točivý moment elektromotoru 250 Nm, točivý moment spalovacího motoru 172 Nm
*Pohonnou jednotku ECO-G bude možné objednat později.