Elektromobilita už dávno není jen o ekologii. Je především o pohodlí, klidu za volantem a moderních technologiích. Přesně tak ji popisuje Martin Brukner, manažer prodeje vozů Škoda a ambasador elektromobility za Louda Auto, který denně jezdí se Škoda Enyaq ve verzi Sportline. Co ho na elektromobilitě překvapilo a proč už by se nevracel ke spalovacímu motoru i přes úvodní ostych?

První svezení s Enyaqem

Na elektromobilitu jsem přecházel s ostychem. Ten ale po pár kilometrech v Enyaqu ale rychle opadl.” říká Martin na úvod našeho rozhovoru.

Čím to bylo?

Martin: Všechno bylo tam, kde má být. Ovládání intuitivní. A hlavně žádné vrčení. Auto se prostě jen tiše, ale plynule rozjede. Překvapivě uklidňující pocit.

 

TIP

Zajímají vás další benefity elektromobility? Objevte je všechny v sekci Výhody.

zobrazit výhody

 

Interiér a technologie

Martin si pochvaluje i samotný interiér vozu. „Ticho je základ, ale k tomu přidejte pohodlí materiálů, skvěle čitelný display, v pro mě přijatelné velikosti nebo třeba i široká škála asistenčních systémů. Ty jsem si rychle oblíbil. Prediktivní tempomat nejen, že usnadňuje jízdu, ale troufnu si říct, že i prodlužuje dojezd.

 

Co říkáš na ambientní osvětlení?

Martin: Bál jsem se, aby mě jeho intenzita příliš neoslňovala, ale v Enyaqu osvětlení neřve. Manuálně si upravím, co potřebuju. Je to snadné a baví to i vnuka.

 

Dobíjení bez příkras

Kolik denně průměrně najedeš kilometrů?

Martin: Denně ujedu 200–250 km. Z domova do práce, pak nějaké schůzky a zase domů.

A jak často Enyaq dobíjíš?

MB: Jednou za dva dny. Někdy tři. Záleží na okolnostech. Líbí se mi, že v aplikaci vidím podrobný stav nabíjení i s časem dokončení. Spalovák jsem vždycky tankoval s rukavicí, abych neměl zašpiněné ruce. Tohle s elektromobilem taky odpadá.

 

Pro koho má, dle Martina, Enyaq smysl?

Enyaq ve verzi Sportline je auto, které zvládne být agilní i pohodové. Kdo má rád moderní technologie a ideálně má na střeše fotovoltaiku – ten se už nemusí ptát, jestli je elektromobil pro něj. Prostě je.“

 

Martin jezdí s modelem Škoda Enyaq Sportline 82 kWh 4x4 195 kW v bílé barvě. A jaký bude ten váš?

 

Přejít na nabídku EV

 

V dalších dílech tohoto seriálu se Martin Brukner podělí o dlouhodobější zkušenosti s dobíjením, plánováním tras, provozními náklady i každodenním životem s Enyaqem. Elektromobilita pod drobnohledem. Zůstaňte s námi.

 

Martin Brukner

Ambasador elektromobility Louda Auto pro značku Škoda

 

NAŠE POBOČKY
 Moje poloha
Načítání mapy se nezdařilo
Loading...
Offline