2místné provedení zadních sedadel
opěradlo dělené a sklopné v poměru 40:20:40
sklopná jednodílná loketní opěrka pro zadní sedadla s
úložným prostorem
dvě manuálně nastavitelné hlavové opěrky ve tvaru
písmene "L" pro lepší viditelnost vzad
2 tříbodové pásy
Alarm vč. kontroly vnitřního prostoru
monitoruje dveře, kapotu a víko zavazadlového prostoru
ochrana proti odtažení vozidla (pomocí senzorů náklonu)
nezávislý zdroj (Back-up-Horn)
monitorování interiéru (lze vypnout)
Asistent rozpoznání dopravních značek
zobrazení kamerou rozpoznaných dopravních značení
včetně doprovodných podmínek (mokrá vozovka, jízda s
přívěsem, denní doba aj.) v informačním systému řidiče a
head-up displeji v rámci systémových limitů
v případě, že systém nedokáže přečíst dopravní značení
(mimo zorné pole kamery), jsou převzata dopravní značení
z navigačních dat
Audi connect navigace & infotainment
Ultimativní propojení přímo z internetu: pojem Audi
connect zahrnuje všechny aplikace a vývoj, které spojují
součané i budoucí modely Audi s internetem, majitelem
a infrastrukturou. Například díky Audi connect máte
prostřednictvím internetu prospěch z výrazně lepšího
plánování trasy díky nejnovějším dopravním informacím.
Audi connect poskytuje řadu funkcí infotainmentu a zábavy
a posouvá pohodlí a potěšení z jízdy na zcela novou úroveň.
Díky systému Audi connect mohou řidiči snadno vyhledávat
informace o volných parkovacích místech, kontrolovat
nejnovější zprávy a získat aktuální předpověď počasí v
cílovém místě. A díky WLAN hotspotu mohou cestující na
zadních sedadlech používat svůj notebook, tablet nebo jiná
mobilní zařízení pro přístup k e-mailům - stejně pohodlně a
bezpečně jako v kanceláři.
Služby jsou poskytovány pomoci integrované SIM karty ve
vozidle. Náklady na datové připojení jsou zahrnuty v ceně
služeb. To se nevztahuje na datové připojení pro WLAN
hotspot, používání online rádia a hybridní rádiové služby.
Datové připojení pro WLAN hotspot, používání online rádia
a hybridní rádiové služby je poskytováno prostřednictvím
integrované SIM karty a placeného datového tarifu
od poskytovatele Audi. Informace o tarifech a jejich
objednávání naleznete na stránkách www.my.audi.com
nebo https://www.audi.cz/servis-a-prislusenstvi/konektivitaatechnologie/
audiconnect/balicky-afunkce.
Audi connect navigace a infotainment obsahuje:
Navigace se satalitními mapami
Online vyhledávání navigačních cílů
Online dopravní informace
Online dopravní informace plus
Parkování na veřejném prostranství (On-street parking)
Online informace o dopravních značkách
Vysoce detailní 3D zobrazení měst
Uživatelské profily
Audi connect nouzové volání & servis
včetně Audi connect vzdáleného ovládání vozu
Audi connect nouzové volání & servis
Audi connect nouzové volání & servis zajišťují pocit
bezpečí na každé cestě – bez ohledu na to, co se stane a
kam trasa vede. Například v případě vážné nehody dojde
k automatickému tísňovému volání do centra tísňového
volání. Informace o vozidle jsou tam automaticky přeneseny,
aby pomohly zajistit co nejrychlejší pomoc. Kromě toho
dokáže systém Online péče o vozidlo předvídavě odhalit
určité problémy ještě před jejich vznikem. V případě poruchy
vozidla nebo menší nehody je možné přivolat asistenční
službu pomocí online přivolání asistenční služby, která Vám
ihned poskytne pomoc.
Paket obsahuje následující služby:
Audi connect nouzové volání
Online přivolání asistenční služby
Pomoc při likvidaci škod Audi
Online sjednání návštěvy servisu Audi
Audi connect vzdálené ovládání vozu
Tato služba propojuje vozidlo s chytrým telefonem.
Prostřednictvím aplikace myAudi je možný přístup k vozidlu,
zobrazení poslední parkovací pozice a také na dálku
zjistit aktuální stav vozidla. To zahrnuje mimo jiné aktuální
množství paliva a oleje, aktuální stav najetých kilometrů,
termín inspekční prohlídky a informaci, zda jsou dveře a
okna zavřené. V případě potřeby je možné vozidlo vzdáleně
odemknout nebo zamknout. Některá volitelná výbava může
těžit z online připojení. Například je možné pomocí aplikace
myAudi vzdáleně aktivovat nezávislé topení a větrání nebo
mohou být do vašeho chytrého telefonu zasílány notifikace
o aktivaci alarmu.
Paket obsahuje následující funkce:
Odemykání a zamykání na dálku
Ovládání nezávislého topení a větrání na dálku
Notifikace o aktivaci alarmu
Upozornění: Více informací o jednotlivých funkcích se
dozvíte na stránkách Audi nebo v ceníku.
Audi drive select s režimem efficiency
Umožňuje řidiči upravovat charakteristiky vozidla zvolením
vybraných režimů:
comfort
02257/22/99/71/05.03.2025 Strana 8/16
Je tak upraveno následující:
charakteristika motoru a převodovky
dynamické řízení všech kol (pokud je objednáno)
podvozek s nastevitelnými tlumiči (pokud je objednán)
adaptivní pneumatický podvozek (pokud je objednán)
pohon všech kol quattro se sportovním diferenciálem
(pokud je objednán)
pohon všech kol quattro s technologií ultra (pokud je
objednán)
adaptivní tempomat (pokud je objednán)
Světlomety Matrix / HD Matrix LED (pokud jsou objednány)
A také další standardní a volitelná výbava.
Režim "efficiency" aktivuje základní nastavení pro motor,
převodovku, klimatizaci a adaptivní tempomat (pokud je
objednán), aby bylo dosaženo nižší spotřeby paliva.
Režim "individual" umožňuje dle potřeby kombinovat různá
nastavení pro všechny systémy.
Pokud má vozidlo adaptivní pneumatický podvozek, tak je
v menu dostupná také funkce "Zdvihu" ("Raise").
Audi pre sense basic
V případě hrozící srážky jsou aktivována bezpečnostní
opatření za účelem ochrany pasažérů vozidla jako napnutí
bezpečnostních pásů vpředu, pokud je objednána výbava
"Boční airbagy vzadu, napnutí bezpečnostních pásu" (4X9),
dojde k napnutí bezpečnostních pásů i u zadních
sedadel, upravení nastavení sedadel vpředu, zavření
oken a panoramatické střechy (pokud je objednána) a
jsou aktivována výstražná světla, aby varovala ostatní
účastníky provozu. Zároveň zvyšuje komfort při používání
bezpečnostního pásu.
Audi pre sense front
V rámci mezí systému a v závislosti na situaci a rychlosti
může systém varovat před hrozící kolizí a zahájit brzdění.
K tomu systém využívá data z přední kamery a vypočítává
pravděpodobnost kolize zpředu.
Vozidla mohou být detekována při rychlosti až 250 km/
h, chodci přibližně až do 85 km/h a cyklisty do 5 km/
h. V případě, že nevyhnutelně hrozí čelní srážka, varuje
systém řidiče vizuálně, akusticky a hapticky jako součást
vícestupňového konceptu. Pokud je to nutné, může být
zvýšena brzdná síla nebo zahájeno maximální zpomalení,
aby se snížila rychlost, při níž dojde ke střetu nebo pokud je
to možné, aby se mu úplně zabránilo.
V rámci technických možností zahrnuje služba Audi pre
sense front také kontrolu a případné vylepšení funkčnosti
Audi pre sense front. Pokud je to technicky možné, jsou
ve vzácných případech aktivace Audi pre sense front
během několika sekund shromážděna interní data vozidla a
odeslána do společnosti Audi AG. Přidaná hodnota služby
spočívá mimo jiné v tom, že lze v rámci technických
možností identifikovat a vyhodnotit nové funkčně náročné
situace (např. kvůli nově budovaným tunelům) Je možné,
že tato zjištění mohou být zohledněna při jakýchkoli
aktualizacích softwaru pro zlepšení funkčnosti Audi pre
sense front.
Mezi ochranná opatření poskytovaná Audi pre sense front
patří:
Napnutí předních bezpečnostních pásů a pokud je
objednáno, tak i bezpečnostních pásů zadních vnějších
sedadel
Optimalizace polohy sedadla
Aktivace výstražných světel pro varování ostatních
účastníků provozu
Spuštění procesu zavírání oken a panoramatického
střešního okna (pokud je objednáno)
Audi smartphone interface
Audi smartphone interface propojuje Váš chytrý telefon
a Vaše Audi a plynule a přímo přenáší obsah z chytrého
telefonu na displej MMI. Navigace, telefonování, hudba a
vybrané aplikace třetích stran lze pohodlně ovládat pomocí
MMI displeje a hlasového ovládání. Připojení lze provést
buď pomocí vhodného kabelu s konektorem USB nebo
bezdrátově.
Audi virtual cockpit plus
12,3" full-HD digitální přístrojový štít pro flexibilní zobrazení
informací podle požadavků řidiče (rychlost / otáčky motoru,
mapy, informace o rádiu / médiích a další) včetně asistenta
pozornosti. Volba ze různých typů grafického zobrazení
"Klassik", "Dynamik" a "Sport", v případě Audi S7 je k
dispozici také grafické zobrazení "S Performance". Změnu
grafického zobrazení je možné provést prostřednictví MMI
systému. Audi virtual cockpit plus je ovládán pomocí tlačítek
na volantu. Pomocí tlačítka VIEW na volantu je možné
zvolit 2 velikosti zobrazení ukazatelů. Displej s malými
ukazateli umožňuje větší prostor pro zobrazení palubního
počítače a obsahu MMI, například map. Audi virtual cockpit
plus umožňuje zobrazení 3D map a pokud je aktivováno
navádění k cíli, zobrazuje navigační informace v blízkosti
rychloměru.
V osobním profilu je možné si do vozidla uložit různá
nastavení například nastavení ergonomie, infotainmentu
nebo podvozku. Je možné nastavit až 6 různých osobních
profilů prostřednictvím systému MMI. Při opuštění vozidla
se poslední zvolený profil uloží ke klíči vozidla. Při
odemykání vozu se objeví personalizovaný pozdrav
v Audi virtual cockpitu plus a načtou se nastavení
přiřazená ke klíči vozidla. Počet uložených nastavení
vozidla závisí na zvolené výbavě. Osobní nastavení
je v závislosti na výbavě vozu uloženo k systému
infotainmentu, ergonomii (sedadla,vnější zpětná zrcátka,
pozice volantu), interiérovému osvětlení, klimatizaci,
ozvučení, asistenčním systémům řidiče, světlometům,
Head-up displeji a informačnímu systému řidiče.
Bezpečnostní šrouby kol s indikací
uvolnění
Šrouby kol lze povolit pouze pomocí dodané adaptéru.
Hlava adaptéru má tvar, který je individuálně přizpůsobený
šroubům kol vozidla a lze jej použít pouze pro ně.
Indikace uvolnění kola detekuje uvolnění šroubů kola
pomocí softwarového algoritmu integrovaného do ESC a
signalizuje uvolnění přímo v informačním systému řidiče.
Varování se na displeji zobrazí přímo u příslušného kola. To
Vám umožní okamžitě reagovat a zabránit dalším škodám
a kritickým situacím. Po opětovném nastartování motoru
02257/22/99/71/05.03.2025 Strana 9/16
se systém automaticky resetuje. Pokud detekce uvolnění
kola stále detekuje uvolnění šroubů kola, zobrazí se další
varování.
Bezrámové vnitřní zpětné zrcátko
automaticky zatmavitelné
Boční airbagy vpředu a hlavové airbagy
boční airbagy vpředu integrované do opěradel sedadel a
systém hlavových airbagů
airbagy se nafouknou před oblastí bočních oken, a tak
mohou chránit cestující vpředu a na zadních vnějších
sedadlech proti bočnímu nárazu
Brzdy S sportovní s brzdovými třmeny v
antracitové barvě
18" ocelové brzdy vzadu
Digitální příjem rádia
příjem digitálního rádiového vysílání nad rámec
analogového příjmu
příjem standardu DAB, DAB+ a DMB Audio
zobrazení doplňujících informací vysílání (interpret, cover,
počasí) v systému MMI
druhý DAB tuner určený pro vyhledávání alternativních
frekvencí rozhlasových stanic
Elektricky nastavitelná bederní opěrka
ve čtyřech směrech
horizontální a vertikální nastavení
Elektricky nastavitelná přední sedadla s
paměťovou funkcí pro sedadlo řidiče
elektrické podélné a výškové nastavení sedadla, sklonu
sedáku a opěradla
elektrické nastavení bederní opěrky ve čtyřech směrech
manuální nastavení hlavových opěrek a výšky podavače
bezpečnostního pásu
lze objednat pouze v kombinaci s vnějšími zpětnými
zrcátky s paměťovou funkcí
automatická funkce pro snadnější nastupování/
vystupování pro řidiče (pokud je vypnuto zapalování a
otevřeny dveře na straně řidiče, posune se sedadlo
automaticky do své nejzadnější pozice a pokud je
objednáno elektrické nastavení polohy volantu, tak se
sloupek řízení automaticky zvedne do své nejvyšší pozice)
Paměťová funkce pro sedadlo řidiče
2 paměťové sloty pro elektrické nastavení sedadla řidiče
a vnějších zpětných zrcátek, které lze vyvolat pomocí
paměťových tlačítek ve dveřích
poslední nastavení sedadla je automaticky uloženo k
osobnímu profilu
Elektricky ovládané víko zavazadlového
prostoru
otevření pomocí tlačíka na klíči vozidla, ve dveřích na
straně řidiče nebo na víku zavazadlového prostoru
zavření pomocí tlačítka na víku zavazadlového prostoru
ve spojení s Komfortním klíčem je možné otevřít / zavřít
víko zavazadlového prostoru pohybem nohy
programovatelný úhel otevření
Hlavice volící páky potažená kůží
barva kůže dle zvolené interiérové kombinace
Hlavové opěrky vpředu
Klimatizace 4zónová automatická
rozdělené ovládání klimatizace pro stranu řidiče a
spolujezdce
rozdělené ovládání klimatizace pro cestující na zadních
vnějších sedadlech pomocí dotykových tlačítek na středové
konzoli
klimatizace zadního prostoru výdechy ve středové konzoli
odmrazovací průduchy pro přední a postranní skla
výdechy klimatizace v B sloupcích
pomocí detekce cestujících je možné účinné řízení
klimatizačních zón
automatické řízení proudění vzduchu podle kvality
okolního vzduchu a intenzity slunečního záření
alergenový filtr, který eliminuje prachové částice a pachy
kombinovaný filtr znečištění a jemných částic
možnost perzonalizace
Koberečky vpředu a vzadu
Kontrola tlaku v pneumatikách
Vizuální a akustické varování při ztrátě tlaku na jedné nebo
více kolech, zobrazení v Audi virtual cockpitu.
LED zadní světla se statickými LED
směrovými světly
Mild-hybrid technologie (MHEV)
Mild-hybridní technologie umožňuje použití hybridních
funkcí u konvenčních motorů TFSI a TDI. Řemenem
připojený startovací generátor (BAS) a lithiumiontová
baterie pomáhají snižovat spotřebu paliva a emise CO2
zvýšením rekuperace a vypnutím spalovacího motoru,
pokud je rychlost vozidla nižší než 160 km/h (až 40 sekund
plachtění). Pomocí permanentně řemenem ke spalovacímu
motoru připojeného startovacího generátoru, může být
motor nastartován s větším pohodlím a nižšími vibracemi.
Funkce start/stop může být u TFSI motorů s automatickou
převodovkou použita do rychlosti 22 km/h a do 15 km/h
u všech ostatních motorů/převodovek. Elektronika motoru
spojuje různé elektronické systémy v závislosti na výbavě
vozu např. senzory monitorující vozidla jedoucí vpředu nebo
navigační data, aby zajistila fázi volnoběhu přizpůsobenou
konkrétní jízdní situaci.
V závislosti na motoru/vozidle: 6válcové motory využívají
48V palubní síť a 4válcové motory 12V palubní síť.
MMI navigace plus s MMI touch response
dva dotykové displeje systému MMI (Multi Media Interface)
k ovládání infotainmentu a funkcí vozu
horní displej o velikost 10,1" displej (1540 x 720)
spodní 8,6" displej (1280 x 640) pro ovládání klimatizace
a komfortních funkcí, funkce rozpoznání psaného textu a
seznam oblíbených položek
oba displeje poskytují haptickou a akustickou odezvu
portofolio služeb Audi connect navigace & infotainment
plus
jednoduché ovládání infotainmentu hlasovým ovládáním s
rozpoznáním přirozené mluvy
02257/22/99/71/05.03.2025 Strana 10/16
využití navigačních dat pro předvídavou a efektivní jízdu
např. rychlostní limity a poloměry zatáček
kapacita až pro 10 mezicílů
2 USB-C porty s datovou i nabíjecí funkcí
rozhraní Bluetooth pro telefonování i streamování hudby
8 reproduktorů s výkonem 120W
automatické nastavení hlasitosti v závislosti na rychlosti
Nekuřácké provedení
12V zásuvka vpředu a vzadu
Nádrž na AdBlue®
Nádrž na AdBlue®34 s kapacitou 22 litrů
Pro dieselové motorizace s technologií SCR
Ke snížení oxidů dusíku ve výfukových plynech
Nástupní osvětlené hliníkové prahové
lišty vpředu a vzadu s logem S vpředu
Objem palivové nádrže 73 l
Označení modelu, výkonu a technologie
Paket odkládacích prostor
dva držáky nápojů v zadní loketní opěrce
síť a upevňovací oka v zavazadlovém prostoru
Parkovací kamera - zadní
zobrazení záběru zadní parkovací kamery v horním displeji
systému MMI
dynamické zobrazení jízdní dráhy vozu a výpočet jízdní
dráhy na základě úhlu řízení
kamera je integrovaná do kliky dveří zavazadlového
prostoru
aktivace zařazením zpátečky, tlačítkem na středové
konzoli nebo na horní obrazovce pokud je aktivní indikátor
vzdálenosti
Parkovací systém plus s 360° displejem
Systém využívá data z 12 ultrazvukových senzorů
diskrétně integrovaných do nárazníků, pomáhá akustický
a vizuální parkovací systém vpředu, na boku a vzadu při
vyjíždění z parkovacích míst a manévrování.
Na základě úhlu řízení a směru jízdy je zobrazována
vzdálenost k objedktům na selektivním optickém displeji v
horním dotykovém displeji MMI. Překážky detekované mimo
jízdní dráhu jsou zobrazovány jako bílý segment. Červené
segmenty představují překážky v jízdní dráze. Virtuální
zobrazení jízdní dráhy navíc poskytuje vodítka po stranách,
která jsou předem vypočítána na základě úhlu natočení
volantu.
Funkce se aktivuje zařazením zpátečky, přes tlačítku na
středové konzoly a nebo na přání automaticky, jakmile se
vozidlo přiblíží detekované překážce rychlostí nižší než 10
km/h.
Pedály a opěrka pro nohu z ušlechtilé
oceli
Pohon všech kol quattro se samosvorným
mezinápravovým diferenciálem
Permanentní pohon všech kol s asymetrickým/
dynamickým rozdělením točivého momentu pomocí
samosvorného středového diferenciálu a selektivního řízení
točivého momentu kol. Mechanická uzávěrka diferenciálu je
nastavena pro vynikající jízdní dynamiku a rozděluje točivý
moment okamžitě na přední a zadní nápravu. Výsledkem
je vynikající trakce a směrová stabilita. Selektivní řízení
točivého momentu integrované do systému ESC jemně
brzdí kola na vnitřní straně zatáčky, a tím zvyšuje točivý
moment kol na vnější straně zatáčky. Výsledkem je zlepšená
jízdní dynamika při zatáčení a přesnější a neutrální řízení.
Progresivní řízení
Zvyšuje jízdní dynamiku a jízdní komfort díky přímějšímu
chování při řízení (například na klikatých venkovských
cestách nebo při odbočování) a také díky snížené
námaze při řízení (například parkování nebo manévrování);
působivé jízdní vlastnosti díky převodu řízení, který závisí
na úhlu natočení volantu a na rychlosti závislého posilovače
řízení; různé režimy nastavitelné prostřednictvím Audi drive
select.
Provedení exteriéru "S"
Přístrojová deska a obložení dveří
dvoudílné jedno-/vícebarevné
Sedadla S sportovní plus vpředu v
kombinaci mikrovlákno Dinamica/kůže s diamantovým
prošitím
Polohu sportovních sedadel plus vpředu lze přizpůsobit
individuálním potřebám. K dispozici je k tomu velké
množství možností elektrického nastavení výšky sedadla,
podélné polohy sedadla, sklonu opěradla a manuálně
nastavitelné stehenní opěrky. Bederní opěrka je elektricky
nastavitelná ve čtyřech směrech. Výšku pásu lze nastavit
manuálně. Zvláště nápadné je diamantové prošití a
vyražené logo S na opěradlech a integrované hlavové
opěrky u předních sedadel.
Kombinace materiálů vybraných speciálně pro sportovní
požadavky. Mikrovlákno Dinamica je prodyšný materiál
sportovního vzhledu. Charakteristiky probarvená kůže s
povrchovou úpravou zvýrazňuje exkluzivní vzhled interiéru
vozidla. Průběžný proces barvení a povrchová ochrana
zprostředkovávají pocit kvality a zajišťují, že materiál je
odolný, snadno se udržuje a je světlostálý.
Středové části předních sedadel a zadních vnějších
sedadel v mikrovláknu Dinamica Frequenz s diamantovým
prošitím v barvách černá se skálově šedým kontrastním
a diamantovým prošitím nebo šedá Rotor s antracitovým
kontrastním a diamantovým prošitím
Boční části sedadel, hlavové opěrky, zadní středové
sedadlo a středová loketní opěrka vpředu v kůži v barvách
černá se skálově šedým kontrastním prošitím nebo šedá
Rotor s antracitovým kontrastním prošitím
Vyražené logo S na opěradlech předních sedadel
Sluneční clony vpředu
s osvětleným make-up zrcátkem na straně řídiče a
spolujezdce
Sportback
Středová loketní opěrka vpředu komfortní
vertikálně/horizontálně nastavitelná
Tempomat včetně omezovače rychlosti
Tempomat
02257/22/99/71/05.03.2025 Strana 11/16
funkčnost systému od cca 20 km/h do 250 km/h
systém reguluje rychlost úpravou výkonu motoru nebo
aktivními konstatními brzdnými zásahy, pokud to motor a
brzdný výkon dovolí
ovládání pomocí samostané páky na sloupku řízení
nastavená rychlost je zobrazena v informačním systému
řidiče
v kombinaci s MMI navigací využívá systém navigační
data,a tím řídí tah motoru nebo případně fázi volnoběhu, a
tím podporuje úsporu paliva
zabraňuje překročení nastavené rychlosti (od cca 30 km/h)
omezovač lze kdykoliv překonat důrazným prošlápnutím
plynového pedálu (kick-down)
Uchycení dětské sedačky ISOFIX a Top
Tether pro zadní vnější sedadla
Uchycení dětské sedačky ISOFIX pro
sedadlo spolujezdce
Upozornění na opuštění jízdního pruhu a
asistent nouzového zastavení
Upozornění na opuštění jízdního pruhu
systém zabraňuje v rámci systémových hranic
neúmyslnému vyjetí z jízdního pruhu pomocí drobných
korekcí řízení, pokud je aktivován a řidič nedal směrový
signál
systém na neúmyslné vyjetí upozorní také pomocí vibrací
do volantu (lze vypnout)
funkční v přibližném rozmezí 60 - 250 km/h
Asistent nouzového zastavení
v rámci systémových limitů vůz rozpozná neaktivitu řidiče,
v takových případech ho vizuálně, akusticky a hapticky
varuje. Pokud nedojde k žádné reakci, ujme se vůz řízení a
automaticky vozidlo ve vlastním pruhu zastaví a zároveň se
aktivují preventivní ochranná opatření.
Vyhřívání sedadel vpředu
vyhřívaná středová část sedadel vpředu
individuální víceúrovňové nastavení pro řidiče a
spolujezdce
Čelní airbag řidiče a spolujezdce
možnost deaktivace airbagu spolujezdce
Čelní sklo z tepelněizolačního skla
Vyrobeno z vrstveného bezpečnostního skla.