Key Box vám zjednoduší servis auta!

Co je Keybox?

Představuje automat, který umožní průběh celého servisního procesu bezkontaktně – tedy bez nutnosti osobního kontaktu se servisním technikem. Jedná se o maximální flexibilitu pro zákazníky od předání a vyzvednutí vozidla po provedení domluvených servisních úkonů se zákazníkem. Samozřejmostí je po celou dobu opravy plná informovanost o stavu vozidla.

Proč využívat Keybox?

Celý servis obstará zcela bezkontaktně – nevyžaduje osobní kontakt.

100 % flexibilita – dostupný 24 hodin, 7 dní v týdnu – klienti nejsou limitováni pevnou otevírací dobou.

Jak to funguje?

  • Do servisu Louda Auto se objednáte prostřednictvím online formuláře. Uvedete, že máte zájem o využití bezkontaktního předání (Key Box).
  • Pracovník servisu zarezervuje schránku v KeyBoxu a systém odešle první SMS s doplňujícími informacemi a druhou s PIN kódem.
  • Jakmile zákazník zaparkuje své vozidlo na vyhrazených místech na parkovišti servisu, uzamkne jej.
  • Jděte ke Keyboxu umístěného u hlavních dveří budovy.
  • Máte-li objednávku, zadejte číslo zakázky, následně se Vám otevře trezorová schránka, do které vložíte klíče od vozu s potřebnými dokumenty. Schránku uzavřete a zkontrolujte, zda je řádně zavřena.
  • Nemáte-li objednávku, zadáte pouze SPZ vozidla s Vašimi kontaktními údaji. Následně se Vám otevře trezorová schránka, do které vložíte klíče od vozu s potřebnými dokumenty. Schránku uzavřete a zkontrolujte, zda je řádně zavřena.
  • Okamžikem uzavření schránky Keybox odešle automaticky informaci o Vašem vozidle, že byl přistavěn na servis.
  • Po příchodu servisního technika na parkoviště následuje nafocení vozu a poté vyzvedne klíče z Keyboxu a sepíše zakázkový list. Pokud je to nezbytné, kontaktuje zákazníka pro upřesnění detailů.
  • Zakázkový list je Vám následně zaslán prostřednictvím e-mailu k potvrzení. Po potvrzení z vaší strany se na vozidle začíná pracovat.
  • Během servisních úkonů je technik s Vámi ve standardním telefonickém či emailovém spojení.
  • Po dokončení servisních úkonů je možné vozidlo převzít stejným způsobem, jako bylo převzato do servisu. Je nutné o této službě technika informovat, aby vozidlo pro převzetí připravil nebo vůz můžete vyzvednout osobně.
  • Servisní poradce vloží klíče a dokumenty do trezorové schránky, odešle informaci, že Vaše vozidlo je připraveno k vyzvednutí.
  • Na svůj telefon obdržíte PIN kód, který slouží pro otevření schránky a zároveň potvrzení vaší identity, SMS obsahuje částku za opravu Vašeho vozu.
  • V případě, že se nejedná o již zaplacený úkon, po otevření Keyboxu je nutné nejen zadat PIN, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí Keyboxu Louda Auto.
  • Fakturu za opravu naleznete ve voze.
  • O výhodách bezkontaktního předání pomocí Keyboxu se můžete podělit se svými kolegy či s přáteli.

Využití této služby je možné také jednorázově, mohu tedy vůz předat běžným způsobem a vyzvednout po pracovní době, nebo obráceně, jak se mi to časově hodí.

Offline