Key Box vám zjednoduší servis auta!
Co je Keybox?
Představuje automat, který umožní průběh celého servisního procesu bezkontaktně – tedy bez nutnosti osobního kontaktu se servisním technikem. Jedná se o maximální flexibilitu pro zákazníky od předání a vyzvednutí vozidla po provedení domluvených servisních úkonů se zákazníkem. Samozřejmostí je po celou dobu opravy plná informovanost o stavu vozidla.
Proč využívat Keybox?
Celý servis obstará zcela bezkontaktně – nevyžaduje osobní kontakt.
100 % flexibilita – dostupný 24 hodin, 7 dní v týdnu – klienti nejsou limitováni pevnou otevírací dobou.
Jak to funguje?
- Do servisu Louda Auto se objednáte prostřednictvím online formuláře. Uvedete, že máte zájem o využití bezkontaktního předání (Key Box).
- Pracovník servisu zarezervuje schránku v KeyBoxu a systém odešle první SMS s doplňujícími informacemi a druhou s PIN kódem.
- Jakmile zákazník zaparkuje své vozidlo na vyhrazených místech na parkovišti servisu, uzamkne jej.
- Jděte ke Keyboxu umístěného u hlavních dveří budovy.
- Máte-li objednávku, zadejte číslo zakázky, následně se Vám otevře trezorová schránka, do které vložíte klíče od vozu s potřebnými dokumenty. Schránku uzavřete a zkontrolujte, zda je řádně zavřena.
- Nemáte-li objednávku, zadáte pouze SPZ vozidla s Vašimi kontaktními údaji. Následně se Vám otevře trezorová schránka, do které vložíte klíče od vozu s potřebnými dokumenty. Schránku uzavřete a zkontrolujte, zda je řádně zavřena.
- Okamžikem uzavření schránky Keybox odešle automaticky informaci o Vašem vozidle, že byl přistavěn na servis.
- Po příchodu servisního technika na parkoviště následuje nafocení vozu a poté vyzvedne klíče z Keyboxu a sepíše zakázkový list. Pokud je to nezbytné, kontaktuje zákazníka pro upřesnění detailů.
- Zakázkový list je Vám následně zaslán prostřednictvím e-mailu k potvrzení. Po potvrzení z vaší strany se na vozidle začíná pracovat.
- Během servisních úkonů je technik s Vámi ve standardním telefonickém či emailovém spojení.
- Po dokončení servisních úkonů je možné vozidlo převzít stejným způsobem, jako bylo převzato do servisu. Je nutné o této službě technika informovat, aby vozidlo pro převzetí připravil nebo vůz můžete vyzvednout osobně.
- Servisní poradce vloží klíče a dokumenty do trezorové schránky, odešle informaci, že Vaše vozidlo je připraveno k vyzvednutí.
- Na svůj telefon obdržíte PIN kód, který slouží pro otevření schránky a zároveň potvrzení vaší identity, SMS obsahuje částku za opravu Vašeho vozu.
- V případě, že se nejedná o již zaplacený úkon, po otevření Keyboxu je nutné nejen zadat PIN, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí Keyboxu Louda Auto.
- Fakturu za opravu naleznete ve voze.
- O výhodách bezkontaktního předání pomocí Keyboxu se můžete podělit se svými kolegy či s přáteli.
Využití této služby je možné také jednorázově, mohu tedy vůz předat běžným způsobem a vyzvednout po pracovní době, nebo obráceně, jak se mi to časově hodí.